Pe 17 noiembrie 2019, la Sala Palatului, la Jazz Night Out, Ana Moura ne ademeneste pe ritmuri fado, imbinate eclectic si cu maiestrie. Accesul publicului se face incepand cu ora 19.00 iar concertul incepe la ora 20.00.

Pret bilete concert Ana Moura la Sala Palatului

Pana pe 22 martie ai sansa sa cumperi bilete la preturile de 108 lei, 135 lei, 162 lei si 198 lei. Dupa aceasta data biletele vor costa 120 lei, 150 lei, 180 lei si 220 lei in functie de categorie. Biletele la categoria VIP costă 290 lei si nu sunt incluse in campania de presale.

Biletele se gasesc in format electronic pe iabilet.ro si in reteaua fizica iabilet.ro/retea: in toata tara din magazinele Flanco, Librariile Carturesti, magazinul Muzica, de la stand-ul de bilete de la Metrou Unirii 1 (langa casa de bilete Metrorex), din magazinele UMAN, Senia si IQ BOX, din agentiile Perfect Tour, de la Hard Rock Cafe, Beraria H, Cafe Deko, Club Quantic, Club Vintage si Expirat Halele Carol (intre orele 18:00-22:00 (in zilele de functionare) si de pe cele 1500 Statii de Plata SelfPay.

Online pe www.iabilet.ro, puteti plati cu cardul prin Paypal, pe factura Vodafone sau Orange cu plata la sfarsitul lunii sau ramburs cu plata cash prin FanCurier oriunde in tara.

Daca n-ai ascultat pana acum fado, doina portughezilor, n-ai lasat-o pe Ana Moura sa-ti cante despre libertate, n-ai vazut-o cucerind lumea. S-ar spune ca fado este despre tristete, jale, cu glas tanguitor si dor indelung, pentru ca popularitatea genului a venit intr-o Portugalie sfartecata de dictatura. Dar Ana il reinventeaza cu fiecare album, pe fiecare scena trece publicul de la hohote de ras la dor si repeta. Te pune pe marginea prapastiei si nu stii daca sa sari sau te intinzi la soare in buza ei. Fiecare cantec, fiecare interpretare este o cautare pentru intimitate, care zvarcoleste orice sens clasic: “Daca pe fado se plange si se canta”, spune un cantec de-ale ei, “se poate si dansa”.

Ana Moura e autenticul si clasicul si tot noul din fado. Autentica pentru ca a inceput sa cante in adolescenta, in trupe rock, in Carcavelos, un orasel la 20 de minute cu trenul de Lisabona. Din fericire pentru noi toti, un chitarist cunoscut s-a oprit s-o asculte, cand Ana si-a facut curaj sa cante in public, intr-un bar de langa casa, unde iesise cu prietenii. Cantase primul ei fado – Cavalo Ruco – la sase ani, la una dintre seratele organizate de parinti, care cantau si ei. Chiar daca rebela de 15 ani a incercat sa se integreze in grupuri “la moda”, dupa ce a fost descoperita in acel bar, au reinceput pentru Ana seratele printre muzicieni si iubitori de fado. A fost adoptata sub aripa unor artisti prestigiosi, care n-au putut rezista talentului ei crud, vocii croite sa zguduie, dar sa si aline prin fado.

In 2003 a debutat cu albumul “Guarda-me a vida na mao” (tine-mi viata in maini), apoi au urmat alte trei – “Aconteceu” (S-a intamplat), “Para Alem da Saudade” (Dincolo de dor), “Coliseu”, toate in complicitatea producatorului Jorge Fernando. Pentru ca popularitatea Anei a crescut radical, a parasit scena locala ca sa poata onora din invitatiile internationale, precum cea din 2005, cand a cantat in faimoasa sala newyorkeza Carnegie Hall. Intr-un sir de intamplari, intr-un colt de Tokyo, Tim Ries, saxofonistul de la The Rolling Stones cauta albume de fado intr-un magazin, iar vocea Anei a fost dragoste la primul auz. Dupa o inregistrare cu diversi artisti internationali, Ana si The Rolling Stones au impartit scena intr-un concert la Lisabona. Din gama colaborarilor perene, cantareata se lauda si cu doua melodii “A Sos com a Noite” (Singur cu noaptea) si “Vou dar de beber a dor” (O sa ofer durerii un pahar) cantate cu Prince, un fan aprig de-al ei.

Daca Ana incepuse sa cante fado din instinct, pentru ca asa-i dictau corzile si riturile familiale, pentru al cincilea album a sarit un continent si a inceput sa inregistreze cu faimosul producator american Larry Klein, si sa colaboreze cu artisti ca jazzman-ul Herbie Hancock. “Desfado”, lansat in 2012, a fost fruntas in vanzari mai mult de un deceniu. A urmat in 2015 “Moura”, stampilat cu disc de aur din prima zi de vanzari, care continua viziunea holistica pe care Ana a inceput-o indraznet pe “Desfado”.

Fado nu inseamna doar intuneric, dor si tristete, ci si vesti bune, culori si aer proaspat. Fara sa piarda legaturile cu traditiile, Ana vrea sa fie o artista a contemporanului, in acord cu experientele pe care le traim astazi. Asa ca Ana fado-ului nu se limiteaza la regretat iubiri apuse sau la suspine de saracie. Fado-ul Anei e prezent, e in firescul cafelei de dimineata, e in miros de iarba proaspat tunsa, e in lumea pe care-o recunoastem in jur.

Pe “Moura”, Ana nu e increzuta. E doar increzatoare, confortabila ca e pe drumul care se cuvine, in acest fel global de a experimenta fado. Daca “Desfado” a scos la suprafata fosforescenta stilului, “Moura” vine sa umple paharul, vine cu corzi de chitara electrica inaintea celei de fado.

Cantareata numara peste 300.000 de mii de discuri vandute, doua Golden Globes, doua distinctii Amalia Rodriguez si o nominaliare de cea mai buna artista in cadrul Songlines Music Awards. Pe langa Prince si The Rolling Stones, a mai impartit scena cu idoli precum Caetano Veloso sau Gilberto Gil.